Moj blog je premesten!

Bicete odmah prebaceni na novi blog. Ukoliko se to ne desi, molim kliknite na
link
i osvezite svoje favorite.

Monday, April 20, 2009

Hotel Blue Palace, Thassos, ponovo :)

Zbog svih onih koji mi salju mejlove sa pitanjima o ovom hotelu, evo jos nekoliko mojih utisaka. Unapred se izvinjavam svima kojima je ova tema dosadna. Od sutra pocinjem sa novim tekstovima i informacijama o Tasosu.

Dakle, hotel Blue Palace jos jednom...

Danas smo "isprobali" bazen i saunu...

Moji utisak je sledeci...

Pre svega ocigledno je da hotel nije zamisljen da bude luksuzni kao sto sam ja ocekivala...Ispostovano je sve za kategorizaciju od 4* , ali ne u smislu luksuza vec samo u smislu stavki koje su potrebne za to: teniski teren, bazen, spa, odredjena povrsina i sl.

Kada pogledate izbliza zapazicete da je hotel srednje klase, sto meni licno ne umanjuje njegovu vrednost. Kad kazem srednje klase mislim na to da cafe bar nije luksuzno uredjen, da je sauna relativno mala, kao i zatvoreni bazen, da je sanitarija srednjeg kvaliteta, da su igracke za decu obicne, lezaljke pored bazena najobicnije kao i na svakoj plazi, da je recepcija mala...

Meni licno sve ovo ne bi smetalo, jer sam i u proslom mejlu navela da je najveca prednost ovog hotela njegova lokacija (na samoj plazi) i predivan pogled, ali pisem zbog onih koji vole da sve to bude na nekom visem nivou. Zapravo i ne znam kako je hotel predstavljen u nasim agencijama.

Sto se plaze Tripiti tice meni smeta kamenje pri ulazu u vodu...Jedino u malom delu na desnoj strani plaze nema kamenja. Kako sam ranije cula vlasnik hotela je imao nameru da kupi masine kojima bi ucinio da plaza bude pescana i u vodi, a ne samo na obali, ali danas sam bas obratila paznju i videla da je u vodi i dalje kamenje. To su u stvari vise neke kamene ploce tamne boje, koje pomalo iritiraju za vreme kupanja, sto psihicki zbog crne boje sto zbog nemogucnosti slobodnog hodanja. Inace voda je kristalno cista i mnogima je ova plaza od omiljenih, cak i meni. Na obali je najsitniji pesak...

Najblizi super-market jeste "Best", na benzinskoj pumpi.Nalazi se na 1km ili nesto vise od hotela, prema Limenariji. On vazi za najskuplji super-market u Limenariji, ali cene nisu drasticno vece u odnosu na druge prodavnice. Dobro je snabdeven.

Hotel ima i svoju tavernu na plazi, ali pored hotelske postoji jos jedna dobra taverna kao i beach bar.






6 comments:

Unknown said...

ja ne znam kako neko moze da sumnja da ovaj nece hotel biti savrsen ;)

Nikana said...

Nece biti savrsen, ali bice zavrsen:)

boobisha said...

ja idem u ovaj hotel sa porodicom 13 juna pa cu vam reci sve sta i kako. Nadam se da se nizam zeznuo. Prosle godine sam bio u alexandri spa i bilo je super. Ove godine sam isto hteo ali je vec bilo bukirano sve...

Bossa said...

Nikana, ja idem sa porodicom u Blue palace 03.06. Malo si me uplasila sa svojim komentarom da su nase agencije rezervisale sobe u suterenu. Znas li nesto vise o tome? Sve pohvale za informacije o Tasosu :)

Nikana said...

Slobodane odlicno, jer ces ti biti u prvoj grupi. Tako cemo imati informacije iz prve ruke. Nadam se da ce do tada i sajt biti u funkciji pa ces nam napisati jedan tekst o svom boravku u hotelu. Veliki pozdrav i svrati do Limenarije...

Nikana said...

Bossa, ja nisam rekla da su nase agencije otkupile sobe u suterenu vec da se nadam da nisu.
Nekoliko puta sam bila do tamo u medjuvremenu i nisam primetila da takve sobe uopste postoje. Posle sam cula da je plan promenjen i da se u suterenu nalazi samo playing room sa bilijarom, fliperima i sl. Tako da mozete bez brige praviti plan za leto u Blue Palacu. Sigurna sam da cete uzivati...Pozdrav.