Moj blog je premesten!

Bicete odmah prebaceni na novi blog. Ukoliko se to ne desi, molim kliknite na
link
i osvezite svoje favorite.

Saturday, April 4, 2009

Hotel Blue Palace, Tasos, Tripiti

Pogledajte novije slike i tekst klikom na sledeci link: http://nikanaflight.blogspot.com/2009/04/hotel-blue-palace-tripiti-tasos.html



















S obzirom da sam dobila puno mejlova od onih koji su uplatili hotel Blue Palace, a zele da nesto saznaju o njemu, odlucila sam da dans "skoknem" do samog hotela i vidim kako stoje stvari.































Tripiti plaza se nalazi na 2 km od Limenarije. Plaza je pescana i siroka. Desni deo plaze je mnogo lepsi jer je ulaz u vodu postepen i bez kamenja.

























Tu se nalaze i prelepe stene gde se mozete prosetati...Ja sam inace ljubitelj stena, pa vam ih uvek pominjem. U tim stenama se nalazi mali tunel kroz koji moze da se propliva.
























Voda na Tripitiju je cista i prozirna.




















Do sada je ovde bilo nekoliko vila i bungalova. Na plazi nikada nije bilo guzve i uvek je odisala nekim mirom i osamljenoscu. Sada se, kao sto znate, na samoj plazi, gradi veliki hotel, sa 4 zvezdice pod imenom Blue Palace...Kao sto vidite na slikama jos uvek nije zavrsen, ali kazu da ce biti spreman za leto. Ne verujem da ce moci da ispune sve planove koje su zacrtali tj. da sagrade i bungalove i teniski teren, i bazene...jednostavno mi se cini da nece imati vremena do juna...ali ko zna mozda i to urade...pare cuda cine.





















Rekla bih samo onima koji se brinu jer nema nikakvih informacija o hotelu, da se ne brinu jer je ocigledno da ce hotel biti odlican!!! Prelep, nov, smesten na samoj plazi, zaista zastaje dah kada ugledate taj prizor. Moje fotografije vam ne mogu preneti koliko je zapravo sve to lepo i koliko se stice utisak da ce ljudi koji borave u njemu zaista imati pravi odmor. Zato ne brinite i spremite se za uzivanje u Tasosu i hotelu Blue Palace, a ja cu vas obavestavati kako teku radovi na njemu.




















Kao sto sam rekla pre, hotel ima 55 soba i svaka ima pogled na more.


Ne znam sta su nase agencije otkupile, jer koliko sam cula postoje i neke sobe u suterenu, a i vide se na slikama. Nadam se da nisu bas te...





















Kada smo se vracali, zapala mi je za oko ova kuca koja se nalazi odmah pored plaze,nova je i lepa, sa bazenom i velikim dvoristem. Vidim da su za dvoriste spremne decje ljuljaske i tobogani. Cini mi se da je idelna za porodice sa decom, a verovatno mnogo manje kosta nego hotel...



5 comments:

Anonymous said...

Pozdrav iz Banja Luke!
Pogledali smo i prilicno smo iznenadjeni!
Vjerujemo da pare cine cuda ali ovdje bi trebalo vise od toga!
Uostalom treba i malo cirkulisati po ostrvu!
Jos jednom se zahvaljujemo na pomoci i nadam se da se vidimo u Limenariji! (kako)

Hašek said...

Bez ljutnje,
ali na osnovu utiska sa fotki ne bi se složio da je hotel lep.
Po meni je ovo tipičan primer ružne građevine koja narušava okolinu i sklad sa prirodom.

Grozim se takvih hotela, i ne bi da zvučim pretenciozno, ali u takvom betonskom čudu ne bi proveo odmor ni da je džabe.

Taj beton gledam cele godine u Beogradu.

Nikana said...

Nemojte da brinete za hotel, bice zavrsen. Prodat je engleskim, nemackim i jos nekim drugim stranim agencijama, ugovori su potpisani...sigurno ce pozuriti makar zbog njih...

Hasek, slazem se s tobom da beton narusava lepotu Tasosa, ali...ljudi zele da uzivaju u luksuzu, a nema luksuznih hotela bez betona... Zao mi je samo sto je data dozvola za izgradnju hotela toliko blizu mora, na samoj plazi. Ova plaza nece imati vise onu draz koju je imala...

Hašek said...
This comment has been removed by the author.
Hašek said...

Ma moglo je to da se gradi i u makednoskom stilu, samo što bi tad izgradnja verovatno bila skuplja.