Moj blog je premesten!

Bicete odmah prebaceni na novi blog. Ukoliko se to ne desi, molim kliknite na
link
i osvezite svoje favorite.

Wednesday, March 25, 2009

Grcki nacionalni praznik, 25. mart

Danas je 25. mart- najveci grcki nacionalni praznik. Predstavlja uspomenu na pocetak ustanka protiv Otomanske imperije 1821. godine.
















Negde oko 11 sati u svakom mestu organizuje se svecani mars. U marsu ucestvuju vojnici i deca iz skole. Ulice su prepune ljudi.









Mi smo naravno zakasnili za mars, jer smo iskoristili neradni dan za duze spavanje, medjutim kada smo otisli pred sam zavrsetak bilo nam je zao sto nismo bili malo vredniji.



Dan je bio lep tako da su kao i obicno sve baste restorana i kafica bile prepune.





Mi smo se posle ispijanja jutarnje kafe sa drustvom u jednom kaficu i male setnje uputili prema Kazavitiju na rucak.


Rucali smo u jednom lepom, novom restoranu. Restoran se zove Menir. Ovog puta bilo nas je sestoro i racun je bio 120 evra. Uporedite cenu sa sa sedmoro ljudi u Koukoutsiju i racunom od 70 evra. Razlika u kvalitetu i nacinu spremanja je evidentna, pre svega meso je sveze, pomfrit nije onaj polugotovi smrznuti, na meniju su mnoga jela kojih u Koukoutsiju nema...Da ne pominjem da je ambijent prelep, da je restoran na lepom mestu, i da je uradjen u kombinaciji modernog i rustikalnog...




















Evo kako se bakice druze. Popile su dva litra vina i pola litra poslale za nas sto zbog ove fotografije.










Osim toga pored i iznad restorana su apartmani za izdavanje. Veliki su otprilike 70 kvadrata, sa dnevnom i dve spavace sobe za cetvoro ili sestoro ljudi. Svaki apartman ima kamin i idelani su za zimu. Cena apartmana u avgustu bice oko 160 evra po dana. Ukoliko se udruze 3 para cena nije toliko visoka ili dve porodice cena nije tako visoka.


Ispred apartmana je veliko dvoriste koje tek treba da dobije bazen kao i ljuljaske i druge igracke za decu. Nasi ljudi (iz Srbije) kako sam primetila ovih godina, nisu toliko zainteresovani za smestaj na selu, ali zato Austrijanci i Holandjani jesu, tako da su njihove agencije ovu kucu vec ubacile u svoju ponudu.

Kazaviti je zaista prelepo selo. Vazduh i priroda su bozanstveni...
Mi smo se vec dogovrili da cemo poneki zimski vikend provesti u toj kuci...


Evo sta smo narucili kako bi ste shvatili odnost cena i kolicine i dobili naravno ideju za neki rucak na Tasosu.
















Ovo je salata od krompira i kackavalja prelivena kremom galaktos. Salata je inace za svaku preporuku, ali u nekim restoranima je bolje spremaju nego u ovom. To je ujedno jedina zamerka na danasnji rucak.






2 porcije pofrita












Divlja horta, moja omiljena salata.











Pecurke punjene kackavaljem.
Kackavalj na skari, tzv. sahanaki, koji sam vam vise puta pominjala, ovog puta sa cokoladom. Odlicna kombinacija, za ne poverovati:)









Fenomenalni oktopod ksidato! Preporucujem da probate...











Porcija ribe melanuri.















Moj dragi obavezno narucuje jagnjeca rebarca na skari, ukoliko je meso sveze.











Odlicno domace jelo, kokinisto sa telecim mesom.











Dve porcije bakalara sa prilogom salate sa belim lukum (koju nisam uslikala). Ova salata uvek ide uz bakalar i zove se skordalja.









Ovo je bio moj obrok, skampi u sosu i bili su odlicni.










Kao desert 2 porcije ovih slatkisa: domaca alva, slatko od pomorandze (odlicno) i neki kolac koji mi se nije nesto dojmio:)
Popili smo i 2 litra vina.

Na leto
ce naravno doci i kuvari koji ce spremati, sada kuva neko iz porodice...

Nadam se da cete nesto od ovoga probati za nekoliko meseci:)

No comments: